Funcions
a) Coordinar els criteris d'informació i d'atenció presencial dels diferents nivells de l'oficina i gestionar les accions adreçades a la informació i l'atenció a la ciutadania.
b) Supervisar els punts d'atenció a la ciutadania de l'oficina (presencials, telemàtics i telefònics i d'autoservei) .
c) Gestionar, en coordinació amb els diferents serveis territorials, la cita prèvia per als serveis i tràmits que ho requereixin.
d) Coordinar la distribució de les publicacions i d'altres elements de difusió de l'activitat de l'Administració, posats a disposició del ciutadà.
e) Establir els criteris operatius del registre general i dels registres interns, així com l'administració i el manteniment de les taules mestres de l'aplicació corporativa s@rcat.
f) Gestionar el registre general d'entrada i sortida de documents de tots els serveis territorials ubicats a les seus corporatives, d'acord amb la normativa vigent i els criteris de l'òrgan competent en la matèria.
g) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.