Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Operacions i Registre

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Romà Roura

Càrrec

cap de la Secció d'Operacions i Registre

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Fax
872 97 51 59
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Coordinar els criteris d'informació i d'atenció presencial dels diferents nivells de l'oficina i gestionar les accions adreçades a la informació i l'atenció a la ciutadania.

b) Supervisar els punts d'atenció a la ciutadania de l'oficina (presencials, telemàtics i telefònics i d'autoservei) .

c) Gestionar, en coordinació amb els diferents serveis territorials, la cita prèvia per als serveis i tràmits que ho requereixin.

d) Coordinar la distribució de les publicacions i d'altres elements de difusió de l'activitat de l'Administració, posats a disposició del ciutadà.

e) Establir els criteris operatius del registre general i dels registres interns, així com l'administració i el manteniment de les taules mestres de l'aplicació corporativa s@rcat.

f) Gestionar el registre general d'entrada i sortida de documents de tots els serveis territorials ubicats a les seus corporatives, d'acord amb la normativa vigent i els criteris de l'òrgan competent en la matèria.

g) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (04/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya