Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió Documental

    Organigrama

Responsable

Sr.   Alexandre Porta Tallant

Càrrec

cap de la Secció de Gestió Documental

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Fax
872 97 51 59
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Gestionar l'arxiu central de la Delegació Territorial del Govern a Girona, d'acord amb la normativa vigent i els criteris de l'òrgan competent en la matèria.

 b) Gestionar i implementar actuacions de millora del sistema de gestió documental comú dels serveis territorials al llarg del cicle de vida dels documents: producció, tramitació, control, avaluació, conservació, eliminació i transferència en les fases activa i semiactiva.

c) Organitzar, mantenir i custodiar l'arxiu de gestió dels diferents serveis territorials ubicats a la seu corporativa, i facilitar-los un préstec dels documents de gestió àgil i adaptat al màxim possible a les necessitats específiques de cada òrgan o organisme.

d) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.


data actualització (04/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya