Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gerència de Serveis Comuns de la Delegació Territorial del Govern a Girona

    Organigrama

Responsable

Sra.   Assumpta Rodeja i Estarriola

Càrrec

gerent de Serveis Comuns de la Delegació Territorial del Govern a Girona

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Fax
872 97 51 59
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  1. Dirigir l'organització i el funcionament administratiu dels serveis comuns dels òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona ubicats a les seus corporatives, en coordinació amb els òrgans competents. 
  2. Dirigir i coordinar la gestió documental dels serveis comuns dels òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona ubicats a les seus corporatives.
  3. Dirigir els recursos logístics d'ús comú als òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona ubicats a les seus corporatives.
  4. Formular la proposta de pressupost vinculada als serveis comuns que presti la Gerència als òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona ubicats a les seus corporatives.
  5. Garantir l'atenció i l'assessorament a la ciutadania i el registre general dels diferents òrgans i organismes ubicats a les seus corporatives de l'Administració de la Generalitat a Girona, d'acord amb els òrgans competents en la matèria.
  6. Elaborar, impulsar i supervisar els plans d'actuació en matèria d'organització, normalització de procediments, normalització documental i qualitat dels serveis que presta la mateixa Gerència i proposar i impulsar millores respecte dels serveis que presten els òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona, en coordinació amb la resta d'òrgans competents en la matèria.
  7. Impulsar i promoure la definició i coordinació dels sistemes d'informació, l'arquitectura tecnològica i les comunicacions que han de donar suport a l'activitat, a la gestió i a la informació necessàries per tal que la Gerència pugui prestar els serveis comuns, d'acord amb els òrgans i organismes competents en la matèria.
  8. Assegurar la gestió i el suport administratiu de la delegació territorial del Govern de la Generalitat.
  9. Proposar i avaluar la formació comuna del personal dels serveis territorials ubicats a les seus corporatives, d'acord amb els òrgans competents en la matèria.
  10. Proposar les resolucions que hagi d'adoptar el/la delegat/ada territorial quan no correspongui a altres òrgans.
  11. Impulsar i supervisar l'avaluació dels riscos existents quant a seguretat i salut dels treballadors i treballadores adscrits a la Gerència de Serveis Comuns i la programació i l'execució de l'acció preventiva corresponent, així com la promoció d'activitats de formació, informació, recerca i divulgació en matèria de prevenció de riscos laborals, d'acord amb els òrgans competents en la matèria.
  12. Impulsar la implantació de sistemes de gestió ambiental a les seus corporatives.
  13. Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada per la persona titular de la Delegació.



data actualització (04/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya