Funcions
Als negociats de Coordinaciķ Administrativa els correspon actuar com a interlocutor únic amb el cap policial de l'ārea corresponent i els negociats de Recursos Humans, els de Serveis Generals, els de Suport Administratiu, el de Gestiķ Administrativa, el de Gestiķ Logística i el de Gestiķ Econōmica i Coordinaciķ de Serveis, en relaciķ amb les funcions següents:
Tramitar els assumptes relatius a la gestiķ de personal de l'ārea bāsica policial i les dades relacionades.
Gestionar l'arxiu i el registre intern de l'ārea bāsica policial.
Gestionar la infraestructura interna, el manteniment de l'edifici i els serveis de neteja de les instalˇlacions de l'ārea bāsica policial.
Controlar el material policial de l'ārea bāsica policial.
Fer d'interlocutor en matčria d'informātica i telecomunicacions de l'ārea bāsica policial.
Introduir a l'aplicaciķ informātica les dades relatives a les citacions judicials i notificacions al personal funcionari del cos de mossos d'esquadra adscrits a l'ārea bāsica policial.
Qualsevol altra funciķ que se'ls encomani relacionada amb les anteriors.