Funcions
a) Amb relació al funcionament de l'Autoritat Catalana de la Competència:
Primera. Tenir cura del Registre.
Segona. Preparar, d'acord amb les instruccions rebudes, l'avantprojecte de pressupost, la memòria d'activitats i el programa anual d'actuacions.
Tercera. Dur a terme la gestió pressupostària, financera, comptable i patrimonial de l'organisme autònom, i també la gestió dels mitjans personals i materials que s'hi adscriuen.
Quarta. Custodiar els expedients en les diferents fases de tramitació, efectuar les notificacions i fer qualssevol altres actuacions de caràcter administratiu que es derivin del procediment.
Cinquena. Les funcions que li delegui el president o presidenta de l'Autoritat, i també les que es derivin d'aquesta llei i de les normes de desplegament.
b) Amb relació al funcionament del Tribunal Català de Defensa de la Competència:
Primera. Preparar i trametre les convocatòries de les sessions, d'acord amb les instruccions del president o presidenta del Tribunal.
Segona. Donar fe del contingut de les deliberacions, mitjançant l'elaboració de les actes corresponents, que estan sota la seva custòdia.
Tercera. Assessorar en dret el Tribunal i els seus membres.
Quarta. Emetre, amb el vistiplau del president o presidenta del Tribunal, els certificats sobre els acords d'aquest òrgan.