Funcions
a) Gestionar i administrar el pressupost de l'empresa i el control intern i seguiment de la seva execució, inclosa la planificació d'inversions.
b) Dirigir i coordinar la preparació de l'avantprojecte de pressupostos i les seves modificacions.
c) Controlar la comptabilitat i la tresoreria de l'empresa.
d) Dirigir i coordinar la gestió de les nòmines i les cotitzacions de la Seguretat Social del personal laboral i del personal sotmès a la relació laboral especial penitenciària.
e) Dirigir, coordinar i supervisar, com a responsable TIC, totes les qüestions relacionades amb la informàtica i la telefonia.
f) Dirigir, coordinar i supervisar el registre i la recepció de l'empresa.
g) Preparar la documentació necessària per a la defensa jurídica de l'empresa en els procediments administratius i judicials.
h) Dirigir i coordinar la gestió de compres i contractacions de l'empresa.
i) Presidir les meses de contractació.
j) Dirigir i coordinar els departaments que en depenen.
k) Assessorar les altres direccions i a la direcció en matèria econòmica, administrativa i de contractació.
l) Participar en les comissions de selecció referides a la seva direcció.