Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) d'Empresa i Treball

Responsable

Sra.   Natalia Mora de la Torre

Càrrec

Responsable de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) d'Empresa i Treball (e.f.)

Adreça
Carrer d'Albareda, 2-4
Població
08004  Barcelona
Telèfon
93 519 39 86
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Horari d'atenció



de dilluns a divendres, de 8.15 a 14 h.
24 de desembre: tancat.
31 de desembre: tancat.

Observacions

Informació, assessorament i realització de tràmits específics de treball.


Atenció al públic amb cita.

Podeu demanar la cita per Internet o pel telèfon 93 519 39 86 (de dilluns a divendres de 9 a 15 hores). Des d'aquest telèfon també es pot demanar informació i realitzar consultes dels tràmits de l'àmbit de treball.

Funcions


L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) té una clara vocació de servei a la ciutadania i una voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d'informació per convertir-se en una finestra única de relació amb el Departament d'Empresa i Treball.

Amb l'OAC es pretén oferir a la ciutadania un servei de qualitat en el tracte rebut, en la informació facilitada, en la resposta a les seves expectatives, en la canalització de les seves queixes i suggeriments d'una forma segura, eficaç i efectiva.

Alguns dels tràmits que es podran fer de manera presencial són el registre intel·ligent o l'inici d'expedients amb la comprovació de la documentació, com també la consulta de l'estat de cada expedient. Òbviament, es podran formular consultes, queixes o suggeriments que seran recollits i codificats per al seguiment de la resposta.




data actualització (30/06/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya