Actuar com a interlocutor únic amb el cap policial de l'àrea corresponent i els negociats de Recursos Humans, de Gestió Logística, de Gestió Administrativa, i de Gestió Econòmica i Coordinació de Serveis, en relació amb les funcions següents:
Tramitar els assumptes relatius a la gestió de personal de l'Àrea Bàsica Policial i les dades relacionades.
Gestionar l'arxiu i el registre intern de l'Àrea Bàsica Policial.
Gestionar la infraestructura interna, el manteniment de l'edifici i els serveis de neteja de les instal·lacions de l'Àrea Bàsica Policial.
Controlar el material policial de l'Àrea Bàsica Policial.
Fer d'interlocutor en matèria d'informàtica i telecomunicacions de l'Àrea Bàsica Policial.
Introduir a l'aplicació informàtica les dades relatives a les citacions judicials i notificacions al personal funcionari del cos de Mossos d'Esquadra adscrit a l'Àrea Bàsica Policial.
Qualsevol altra funció que se'ls encomani relacionada amb les anteriors.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).