Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Notificacions i Afers Administratius

Responsable

Sra.   Montserrat Coma i Clarà

Càrrec

cap del Servei de Notificacions i Afers Administratius

Adreça
Passeig de la Zona Franca, 46
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 551 50 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Observacions

Accessibilitat: les persones amb mobilitat reduïda poden accedir a l'edifici pel carrer Cisell.

Funcions

a) Dirigir i coordinar les tasques de gestió de les notificacions d'actes, comunicacions i requeriments que es generin com a resultat dels procediments tributaris.

b) Vetllar per la correcta introducció de les dates de notificació en el sistema d'informació tributari, la confecció dels llistats i les remeses a correus i l'arxivament dels justificants de recepció de les notificacions.

c) Supervisar la tramitació dels edictes i les publicacions d'actes de notificació als diaris oficials corresponents.

d) Elaborar estadístiques i informes de temes relacionats amb les notificacions.

e) Dirigir i coordinar les qüestions relatives a logística interna i afers administratius.

f) Supervisar la gestió del registre general.

g) Dirigir i organitzar les activitats assignades al personal subaltern de l'Agència.

h) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o li atribueixi la normativa vigent.



data actualització (03/07/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya