Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió de Personal Docent (Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Villares Elvira

Càrrec

cap de la Secció de Gestió de Personal Docent

Adreça
Carrer Churruca, 90
Població
08301  Mataró
Telèfon
936 93 18 90

Funcions

a) Gestionar el personal docent adscrit a la seu dels serveis territorials corresponents i als centres i serveis educatius de l'àmbit territorial de la seva competència.
b) Gestionar les dotacions de personal docent als centres i serveis educatius, el control permanent de les dotacions de personal i de les vacants dels centres públics, d'acord amb la seva naturalesa i la seva qualificació
a partir de les plantilles prèviament fixades.
c) Tramitar la incoació d'expedients disciplinaris, així com l'aplicació de les sancions corresponents.
d) Actualitzar permanentment el sistema d'informació del personal.
e) Dur a terme les modificacions relatives a la nòmina del personal docent, així com la gestió dels assumptes referits a retencions i reintegraments, emissió de liquidacions d'havers i de cartes de pagament.
f) Gestionar els tràmits referents a la Seguretat Social i a MUFACE del personal docent.
g) Dur a terme les gestions i els tràmits propis dels processos de nomenament i assignació del personal docent dels centres públics i serveis educatius, inclòs el personal directiu docent.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.



data actualització (07/03/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya