Funcions
Gestionar l'afiliació o l'alta a la Seguretat Social del personal de nova incorporació al cos de Mossos d'Esquadra i les altes i baixes per incapacitat temporal o accidents de treball, i permisos per maternitat i paternitat.
Confeccionar els certificats en matèria de cotitzacions a la Seguretat Social del personal funcionari de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
Gestionar les depeses variables que afectin la nòmina del personal de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
Gestionar els requeriments de la Tresoreria General de la Seguretat Social i les incidències del personal de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra que comportin una modificació dels codis de cotització del règim general de la Seguretat Social.
Exercir qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).