Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General de Recursos Humans, Organització i Relacions Laborals

    Organigrama

Responsable

Sra.   Immaculada Alsina Rius

Càrrec

subdirectora general de Recursos Humans, Organització i Relacions Laborals

Adreça
Gran Via de les Corts Catalanes, 612-614
Població
08007  Barcelona
Telèfon
93 304 67 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Coordinar l'aplicació de les polítiques públiques en matèria de recursos humans del Departament.
Dissenyar i impulsar els programes d'actuació en matèria de personal per a una millor optimització dels recursos humans.
Impulsar i coordinar la política de formació i la detecció de necessitats formatives del personal del Departament d'acord amb les directrius de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
Dirigir i supervisar la gestió dels recursos humans.
Coordinar la interlocució amb els agents socials i les organitzacions sindicals en l'àmbit del Departament, i també analitzar, planificar i avaluar l'impacte de les mesures i actuacions que calguin per a la implantació d'acords i millores en l'àmbit de les relacions laborals.
Impulsar l'avaluació dels riscos existents quant a seguretat i salut dels treballadors i les treballadores i la programació i execució de l'acció preventiva corresponent, i també promoure activitats de formació, informació, recerca i divulgació en matèria de prevenció de riscos laborals.
Coordinar i supervisar la gestió documental i l'arxiu.
Elaborar les normes en matèria organitzativa del Departament, i els processos, els procediments, els circuits i les garanties de la qualitat dels serveis i del dimensionament dels òrgans i les unitats del Departament.
Impulsar i coordinar la implantació de l'Administració electrònica i la interoperabilitat en el si del Departament, i també les mesures organitzatives derivades de la implantació de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, en col·laboració amb l'Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions. 
Coordinar els continguts dels sistemes d'informació del Departament, en col·laboració amb les unitats directives, per dotar d'informació homogènia els punts departamentals d'atenció i informació ciutadana, tant presencial com per mitjà d'Internet, i implementar la resta d'eines d'atenció ciutadana.
Dirigir, supervisar i controlar l'execució de noves instal·lacions i equipaments i de les obres, el manteniment i la millora dels béns immobles.
Dirigir i supervisar l'aplicació dels criteris tècnics, urbanístics i mediambientals per a l'acompliment de la normativa i la seguretat en l'edificació, i la gestió dels expedients de llicències i legalitzacions corresponents.
Assumir la condició d'unitat d'informació departamental i coordinar les actuacions vinculades amb la publicitat activa i l'accés a la informació pública.
Impulsar i facilitar la implementació de les polítiques corporatives de foment de la innovació en el funcionament del Departament.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (21/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya