Funcions
Promoure el coneixement i la difusió del dret vigent aplicable a Catalunya.
Fer l'anàlisi i assessorar jurídicament sobre les qüestions relacionades amb la publicació oficial de les lleis, les disposicions, els actes, els anuncis i altres documents de la Generalitat de Catalunya i d'altres entitats o persones, i amb la base de dades del DOGC, així com sobre la protecció de dades personals en aquest àmbit, el tractament i arxivament de la documentació administrativa generada per la publicació oficial, la integritat del DOGC, la signatura digital i altres qüestions similars.
Fer l'anàlisi i assessorar jurídicament sobre la estructura i els serveis del DOGC i, en general, de la publicació oficial.
Vetllar pel compliment dels requisits legals que estableix la normativa que regula l'edició digital i la difusió del DOGC i impulsar-ne el desplegament i l'actualització.
Administrar i mantenir la base de dades actualitzada amb els documents publicats al DOGC i altra publicació oficial.
Donar suport a l'Administració de la Generalitat i als usuaris externs en relació amb l'explotació i utilització d'aquesta base de dades i dels serveis d'informació associats.
Les altres funcions que li puguin ser encomanades.