a) Coordinar amb les unitats tramitadores les propostes de planificació de la despesa i la seva priorització, i administrar el fons de maniobra.
b) Supervisar la tramitació del pagament de testimonis, pèrits, traductors i intèrprets, i les indemnitzacions per raó de serveis.
c) Promoure la tramitació dels expedients de contractació, compres i serveis que els corresponguin.
d) Supervisar el funcionament dels serveis contractats i el grau d'execució previst.
e) Col·laborar amb la Subdirecció General de Patrimoni, Obres i Serveis en el seguiment de les obres i el manteniment d'edificis, mobiliari i instal·lacions, en vetllar per la seguretat de persones i d'edificis i en la gestió de l'inventari de béns mobles i immobles.
f) Gestionar el trasllat d'objectes materials i peces de convicció.
g) Supervisar el Registre d'entrada i sortida de documents i organitzar l'atenció al públic, en coordinació amb l'òrgan central del Departament que té atribuïdes les competències.
h) Gestionar el personal i coordinar les activitats de la seva formació.
i) Controlar el compliment de la normativa de gestió del temps del personal al servei de l'Administració de justícia.
j) Contribuir a la implantació dels plans de prevenció i salut laboral.
k) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.