Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Suport Administratiu a la Gestió

    Organigrama

Responsable

Sra.   Sheila Rodríguez Sánchez

Càrrec

responsable de Suport Administratiu a la Gestió

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Revisar i tramitar els expedients administratius relatius a la selecció, la provisió de llocs de treball, el nomenament i la contractació de personal, així com les situacions administratives, permisos, llicències i altres incidències del personal de la Direcció General, sens perjudici de les competències atribuïdes a altres òrgans del Departament en aquesta matèria.

Elaborar les propostes dels pagaments d'hores extraordinàries, dietes, complements, compensacions i altres conceptes retributius o indemnitzacions.

Registrar i difondre les disposicions en matèria de funció pública i règim interior que afectin el personal de la Direcció General.

Donar suport a la preparació de les diferents convocatòries i concursos per a la provisió de llocs de treball de la unitat directiva.

Gestionar la borsa de personal laboral de la Direcció General de Protecció Civil.

Donar suport a la planificació i control de la formació del personal de la Direcció General de Protecció Civil d'acord amb l'anàlisi de les necessitats formatives de les diferents unitats i les disponibilitats pressupostàries.

Fer el seguiment de l'avaluació del personal.

Gestionar el control horari, presencial i accessos, i altres incidències del personal.

Controlar i verificar la documentació presentada per a la inscripció al Registre especial de les associacions del voluntariat de protecció civil de Catalunya, i registrar-la si s'escau.

Informar associacions de voluntaris i particulars sobre la formació bàsica per als voluntaris, en col·laboració amb l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya i els ajuntaments, i sobre els tràmits d'inscripció al Registre.

Tractar informàticament la informació continguda en el Registre especial de les associacions del voluntariat de protecció civil de Catalunya, així com els cursos de formació.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (05/10/2021)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya