Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Ajuts i Contractació

    Organigrama

Adreça
Carrer de Sant Honorat, 1-3
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 402 46 00
Fax
93 402 46 75
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Fer l'anàlisi dels expedients relatius a la contractació administrativa que són competència del Departament, i fer-ne la tramitació electrònica.

b) Formar part de la Mesa de contractació del Departament o assistir a l'òrgan de contractació en aquells procediments en què no intervingui la Mesa.

c) Examinar els expedients relatius a convenis de col·laboració, protocols i encàrrecs de gestió en matèries de competència del Departament, i fer-ne la tramitació electrònica.

d) Tramitar, en col·laboració amb les unitats promotores del Departament, l'aprovació i la publicació de bases i de convocatòries públiques de subvencions, ajuts i premis en règim de concurrència pública, la resolució d'expedients de subvencions directes i nominatives, i la tramitació de les resolucions o convenis que tenen per objecte la concessió d'una subvenció, així com donar suport a la configuració i la gestió dels corresponents expedients electrònics.

e) Gestionar els expedients patrimonials, d'assegurances i l'inventari dels béns immobles i dels béns immaterials del Departament i fer-ne la tramitació electrònica.

f) Coordinar el calendari de tramitació dels diferents expedients en curs per tal d'assolir la seva execució en el termini més òptim possible.

g) Prestar suport i assessorament tècnic, en les matèries i àmbits gestionats pel Servei d'Ajuts i Contractació, a totes les unitats del Departament i al seu sector públic.

h) Gestionar la publicitat i la transparència de dades en les diferents matèries i àmbits del Servei, mantenint actualitzats els diversos registres públics o sistemes d'informació públics aplicables a cada cas.

i) Mantenir i adaptar els circuits interns de tramitació i models de documentació, amb motiu de canvis normatius o per aplicació d'instruccions i directrius adreçades a la millora dels procediments i dels processos de gestió i organització en cada àmbit del Servei.

j) Les altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades.



data actualització (03/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya