Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gabinet Tècnic

    Organigrama

Responsable

Sra.   Marta Camps i Soler

Càrrec

cap del Gabinet Tècnic

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 16
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Coordinar, sota la direcció del secretari o secretària general, les actuacions necessàries per a la definició de la planificació estratègica, la programació i l'avaluació de les polítiques del Departament i dels organismes i entitats adscrites, així com la participació d'aquests en el disseny i la implantació dels plans i programes interdepartamentals aprovats pel Govern, i fer-ne el seguiment d'acord amb els criteris tècnics de la unitat competent en matèria de coordinació interdepartamental.

Coordinar, d'acord amb les indicacions tècniques de la unitat competent en coordinació interdepartamental, la preparació, elaboració i seguiment del Pla de Govern i del Pla departamental que se'n derivi, per assegurar-ne el compliment i promoure el seguiment de l'acció de govern.

Elaborar instruments per planificar i avaluar els objectius del Departament i facilitar la coordinació de les polítiques departamentals.

Impulsar i coordinar les unitats del Departament en matèria d'acció exterior i de participació en programes europeus, i mantenir la interlocució amb els òrgans del Govern competents en aquests àmbits.

Planificar i coordinar les estadístiques que són competència del Departament i canalitzar les relacions en matèria d'estadística amb l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Coordinar la implantació de les polítiques de modernització de l'Administració de la Generalitat, en especial d'aquelles que fan referència a la millora de la qualitat dels serveis i dels sistemes de gestió.

Impulsar i coordinar les actuacions departamentals en matèria d'organització administrativa i en l'elaboració de propostes sobre les seves estructures.

Coordinar i supervisar la simplificació administrativa i la millora continuada de la prestació dels serveis del Departament, mitjançant eines multicanal i en coordinació amb l'Àrea TIC, amb l'objectiu d'impulsar la transformació digital de l'Administració.

Implementar i mantenir el sistema de gestió documental i l'arxiu del Departament, així com dur a terme totes les funcions que la normativa vigent assigna als arxius centrals administratius.

Desplegar el model corporatiu de govern de la dada i impulsar accions que promoguin l'obertura de dades públiques en l'àmbit del Departament i del seu sector públic.

Coordinar, conjuntament amb l'Àrea TIC i les unitats del Departament implicades, la definició dels requeriments funcionals dels sistemes d'informació, la gestió de les dades compartides i les actuacions de gestió del canvi per a la seva implantació i, en especial, de la plataforma corporativa d'informació geogràfica i d'aquells altres que tenen un caràcter transversal al Departament.

Impulsar i coordinar les mesures necessàries per a l'adequació del Departament i el seu sector públic institucional a la normativa vigent en matèria de protecció de dades i seguretat de la informació.

Coordinar i gestionar la protecció de dades personals, en coordinació amb els responsables del tractament i la persona delegada de protecció de dades, i sense perjudici de les seves funcions específiques.

Definir, coordinar i impulsar accions per fomentar les capacitats i activitats innovadores i de valorització del coneixement, així com per generalitzar-ne l'ús, en els serveis del Departament.

Actuar com a unitat d'informació del Departament i coordinar la comunicació, el suport i l'assessorament a les unitats del Departament i a la ciutadania en l'àmbit de la transparència, la publicitat activa i l'accés a la informació pública.

Actuar com a referent departamental en matèria de participació ciutadana i coordinar les actuacions del Departament i el seu sector públic en aquest àmbit.

Coordinar les mesures i actuacions destinades a garantir la coherència interna i externa de la imatge corporativa del Departament.

Supervisar les actuacions del Departament en matèria d'identitat visual i disseny gràfic, publicitat, informació i difusió.

Dirigir i supervisar la política editorial del Departament i coordinar l'elaboració i execució del pla de publicacions.

Planificar, elaborar i executar els programes de planificació lingüística i promoure els plans d'acció que se'n derivin.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.




data actualització (08/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya