Gestionar el sistema d'atenció i informació directa al ciutadà.
Atendre i resoldre les incidències que es produeixen en el desenvolupament de les tasques d'atenció al públic i de registre de documentació administrativa en el seu centre de treball.
Coordinar les tasques del personal que desenvolupa les funcions d'atenció al públic i registre al Servei Territorial de Trànsit de Barcelona, d'acord amb les indicacions del seu superior jeràrquic, i fer-ne el seguiment.
Participar en els processos d'implementació de noves tecnologies en el sistema de registre.
Coordinar el sistema de valisa i la correspondència del Servei Territorial de Trànsit de Barcelona.
Organitzar el registre del Servei Territorial de Trànsit de Barcelona.
Controlar el sistema de caixa en relació amb els cobraments propis del Servei Català de Trànsit.
Fer el seguiment de les tasques de majordomia.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).