Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Subdirecció General de Compra Centralitzada

    Organigrama

Responsable

Sra.   Marta Bruguera Mirones

Càrrec

Subdirectora general de Compra Centralitzada

Adreça
Carrer del Foc, 57
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 316 22 66
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

a) Dirigir, coordinar i elaborar els estudis necessaris perquè l'Administració de la Generalitat de Catalunya racionalitzi la política de subministraments de productes, béns mobles i serveis, analitzant l'impacte que la compra especialitzada i estratègica suposa en el conjunt de l'Administració catalana i també els estudis necessaris per actualitzar de manera permanent els articles que integren el Catàleg de béns i serveis de compra centralitzada.

b) Elaborar les línies estratègiques d'actuació en polítiques de compres de subministraments i de serveis, vetllant per la consecució d'objectius com la innovació, la inclusió social i la sostenibilitat econòmica i mediambiental, i el foment de les pimes, així com per la consecució de millores en la contractació mitjançant l'increment de la transparència, la recerca de l'eficiència i l'homogeneïtzació dels nivells de qualitat, en compliment de les directrius, instruccions, circulars i recomanacions que la Direcció General de Contractació Pública marqui.

c) Programar i coordinar la tramitació d'expedients en matèria de contractació que la Comissió Central de Subministraments gestiona.

d) Coordinar la petició i agregació de dades necessàries per dur a terme la preparació dels expedients de contractació als departaments de la Generalitat i als ens adherits al Sistema central d'adquisicions de la Generalitat de Catalunya.

e) Designar i coordinar grups de treball amb persones expertes, alienes a la Subdirecció General de Compra Centralitzada, dels departaments de la Generalitat o del sector públic per a la preparació dels plecs de prescripcions tècniques i altres aspectes dels expedients de contractació que la Comissió Central de Subministraments gestiona.

f) Proposar a la Comissió Central de Subministraments els productes i béns mobles, i també els serveis, que poden ser objecte de contractació centralitzada.

g) Vetllar per l'optimització i homogeneïtzació del Catàleg de béns i serveis que integra el sistema de contractació centralitzada i tenir-ne cura del manteniment, actualització, publicitat i accés per mitjans electrònics.

h) Elaborar informes de gestió periòdics per a la Comissió Central de Subministraments.

i) Elaborar propostes per incloure al pla de formació i informació sobre polítiques de compres de subministraments i de serveis.

j) Coordinar tots els projectes de millora o modificació, a càrrec de la Generalitat de Catalunya i entitats del seu sector públic adherides al Sistema central d'adquisicions, que afecten el sistema de gestió de compra centralitzada de subministraments i serveis.

k) Fer el seguiment de l'actuació dels òrgans amb competències per a la contractació centralitzada dels subministraments de productes, béns mobles i de serveis, i donar-los suport administratiu i logístic.

l) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.

 




data actualització (07/09/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya