Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea d'Organització i Administració Digital

    Organigrama

Responsable

Sra.   Esther Parcet i Solsona

Càrrec

responsable de l'Àrea d'Organització i Administració Digital

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 16
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

Elaborar i avaluar els plans d'actuació departamentals en matèria d'organització i administració digital i fer-ne el seguiment, així com coordinar els corresponents al seu sector públic i fer-ne el seguiment.

Elaborar propostes de creació, modificació i optimització de les estructures orgàniques del Departament i, si escau, del seu sector públic institucional.

Coordinar els projectes de racionalització, simplificació i implementació de serveis digitals, processos, circuits administratius i tècniques de gestió, d'acord amb el model corporatiu d'administració digital i en coordinació amb les unitats transversals competents.

Participar en la gestió de projectes d'implantació de sistemes de millora i gestió de la qualitat dels serveis, supervisar-los i vetllar pel seu manteniment.

Implementar projectes d'administració digital al Departament, en coordinació amb l'Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, i donar suport tècnic en aquest àmbit al seu sector públic.

Participar en la implementació de les polítiques corporatives de foment de la innovació en l'àmbit del disseny dels serveis i de l'administració digital en coordinació amb l'òrgan transversal competent en la matèria.

Proposar la realització d'activitats formatives, d'informació, de divulgació en matèria d'organització i per a la capacitat digital, i col·laborar en el seu desenvolupament.

Planificar i supervisar la gestió documental i de l'arxiu central, així com de la coordinació dels arxius semiactius del Departament.

Donar assistència i suport als arxius de gestió de les unitats administratives de la seu central del Departament i col·laborar amb la resta d'unitats que elaboren processos i circuits documentals.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (08/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya