Realitzar la gestió acadèmica del Centre de Lleida.
Realitzar i controlar la gestió administrativa de l'activitat docent.
Gestionar l'atenció a les persones usuàries del Centre de Lleida.
Fer el seguiment de la gestió de personal del personal d'administració i serveis (PAS).
Proposar formació continuada per al PAS.
Fer el seguiment de l'execució del pressupost del Centre d'acord amb les indicacions del Servei de Gestió Administrativa i Econòmica.
Proposar la tramitació de convenis de pràcticum i convenis de col·laboració amb altres centres i universitats amb finalitats acadèmiques.
Exercir les funcions d'habilitació de les quantitats lliurades a justificar pel funcionament del Centre i la gestió de les taxes i les tarifes establertes.
Iniciar la tramitació dels documents comptables del Centre.
Controlar la caixa d'efectiu del centre i els fons d'habilitació.
Assumir les funcions que li delegui la gerència de l'INEFC, la Direcció del Centre i el Servei de Gestió Acadèmica i Règim Interior.