Funcions
Tramitar els expedients en relació amb les diferents situacions administratives, jubilacions, llicències i permisos, vacances i altres incidències del personal de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
Custodiar i mantenir els expedients personals i gestionar l'arxiu i el procés de digitalització documental.
Preparar els certificats corresponents a les situacions individuals del personal del cos de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
Gestionar l'actualització i el manteniment de les dades personals i les titulacions i cursos en els expedients personals i en el programa informàtic corresponent.
Elaborar informes i tramitar les propostes sobre els expedients d'incompatibilitats del personal funcionari de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
Tramitar les propostes de recompenses i distincions.
Gestionar i tramitar el reconeixement de triennis i serveis previs del personal funcionari de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.
Exercir qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).