Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secretaria de la Delegació del Govern a Madrid

    Organigrama

Adreça
Calle de Alcalá, 44 4º B
Població
28014  Madrid
Telèfon
91 524 10 00
Fax
91 524 10 11

Funcions

a) Donar suport immediat a la persona titular de la Delegació del Govern de la Generalitat a Madrid.

b) Elaborar les propostes de programes específics de difusió de la realitat catalana en tots els àmbits, a la capital de l'Estat, d'acord amb els objectius estratègics que indiqui el delegat o delegada.

c) Organitzar el desplegament executiu de les activitats de la Delegació, elaborar-ne el pressupost i informar-ne l'òrgan competent perquè l'executi.

d) Coordinar l'operativa logística del Centre Cultural i Llibreria Blanquerna.

e) Promoure l'accés i la creació de nous públics per al conjunt d'activitats que tenen lloc al Centre Cultural i Llibreria Blanquerna, i organitzar la difusió i la comunicació de les activitats.

f) Fomentar la coordinació amb els departaments de la Generalitat i altres institucions públiques i privades d'interès per als programes de la Delegació.

g) Supervisar la gestió econòmica, pressupostària, administrativa i de recursos humans en els termes previstos al Decret 461/2004, de 28 de desembre, del règim de gestió econòmica desconcentrada de la Delegació del Govern de la Generalitat a Madrid.

h) Les altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades.



data actualització (03/11/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya