Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Consell de Direcció de l'Administració Territorial de la Generalitat a les Terres de l'Ebre


Adreça
Carrer de Montcada, 23 (Palau Abària)
Població
43500  Tortosa
Telèfon
977 44 12 34
Fax
977 51 05 30
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Funcions

  • Informar de les disposicions de caràcter general que afectin directament i específicament el seu àmbit territorial.
  • Tenir coneixement de les actuacions de l'Administració de la Generalitat i, si s'escau, de les de les seves entitats dependents o vinculades en el seu àmbit territorial.
  • Fer el seguiment de les actuacions dels diversos departaments de l'Administració de la Generalitat en el seu àmbit territorial.
  • Donar suport a la persona titular de la delegació territorial del Govern en la seva funció de coordinació de les funcions i les activitats dels òrgans territorials dels departaments.
  • Proposar al Govern, mitjançant el Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, o als departaments, totes les mesures que consideri convenients per millorar l'actuació de l'Administració de la Generalitat en el territori.
  • Assessorar el delegat o delegada territorial del Govern en l'exercici de les seves funcions.
  • Impulsar mesures de coordinació entre els diferents òrgans territorials dels departaments.
  • Impulsar les relacions amb les altres administracions públiques del seu àmbit territorial.
  • Facilitar l'acció de govern en el seu àmbit territorial.

Components

Són membres del Consell el delegat o delegada territorial del Govern, que el presideix, i els titulars dels òrgans territorials dels departaments que els representin en el territori. Actuarà com a secretari o secretària del Consell la persona titular de la secretaria de la delegació territorial del Govern corresponent. Igualment, el president o presidenta del Consell podrà convocar a les sessions del Consell les persones representants de les entitats vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat de la demarcació territorial corresponent informant, prèviament, dels temes a tractar a la direcció de l'organisme i al/la director/a dels serveis territorials del departament al que estigui adscrit o es relacioni.

Podran assistir a les sessions del Consell els càrrecs dels departaments que el/la conseller/a corresponent consideri oportú, prèvia comunicació al/a la president/a del Consell de Direcció.

El Consell es reunirà almenys una vegada al mes i sempre que ho consideri oportú el/la seu/seva president/a.


data actualització (21/04/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya