Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Gerència de Gestió Ciutadana

    Organigrama

Responsable

Sra.   Ma. Jesús Labordena Barceló

Càrrec

gerent de Gestió Ciutadana

Adreça
Travessera de les Corts, 131-159 - Edifici Olímpia
Població
08028  Barcelona
Telèfon
061 Salut Respon / 93 403 85 85
Fax
93 403 89 25
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Accessibilitat
Edifici no accessible  Edifici no accessible

Horari d'atenció



de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.

Romandrà tancata
el 24 de desembre.
el 31 de desembre.

Observacions

Podeu fer tràmits en línia a Tràmits.gencat, presentar una Petició genèrica des d'aquest mateix web o enviar una consulta a la Bústia de contacte

Funcions

a) Definir el model, els criteris i la metodologia per a l'avaluació de l'experiència d'usuaris i pacients del sistema sanitari.

b) Incorporar la perspectiva de l'usuari en el codisseny de processos i rutes assistencials.

c) Proposar i acompanyar en la implementació de mesures de millora de la qualitat de l'atenció sanitària a partir de l'anàlisi de l'experiència i l'opinió de la ciutadania.

d) Fer el seguiment i l'avaluació de l'accessibilitat del ciutadà al sistema sanitari.

e) Definir i dirigir la implantació i l'avaluació de les polítiques i els criteris pel que fa a l'acreditació i gestió activa dels usuaris, la gestió de les reclamacions, així com les prestacions ortoprotètiques i complementàries.

f) Implantar i coordinar, en l'àmbit del Servei Català de la Salut, la participació de la ciutadania i la promoció d'una relació bidireccional al sistema, alineades amb les directrius establertes pel Departament de Salut.

g) Establir i vetllar pel compliment efectiu dels drets i deures de la ciutadania.

h) Impulsar, gestionar, coordinar i avaluar l'aplicació i el compliment de la normativa de transparència, accés a la informació pública i govern obert en el Servei Català de la Salut.

i) Dur a terme l'avaluació i els estudis necessaris per dissenyar el model de qualitat en l'àmbit de l'atenció ciutadana.

j) Coordinar les polítiques i estratègies d'atenció ciutadana amb els referents de les regions sanitàries.

De la Gerència de Gestió Ciutadana en depèn la Divisió de Gestió d'Usuaris.




data actualització (23/05/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya